Moje konto

O nas

Świadczenie usług edukacyjnych na najwyższym poziomie jest nadrzędnym celem firmy MediKos. Ciągłe dążenie do doskonałości i zadowolenie z usług jest naszym priorytetem.

Nasza Firma

Naszą misją jest wzrost rozpoznawalności i umacnianie pozycji rynkowej w zakresie prowadzonej działalności szkoleniowo – usługowej, która ma być kojarzona z wysoką jakością, profesjonalizmem, uczciwością i partnerstwem.

Centrum Szkoleniowe MediKos zajmuje się szkoleniami dla fizjoterapeutów/masażystów. Naszym stałym miejscem prowadzenia kursów jest Radom, jednak ze względu na spore zainteresowanie naszymi kursami, prowadzimy szkolenia wyjazdowe. 

Nasze wartości:

Nasze atuty:

Certyfikat SUS 2.0: Gwarancja Jakości i Dofinansowania

01.

Customers First

Synth ethical biodiesel poutine. Bitters beard salvia lo-fi. Palo santo literally plaid edison, pitchfork drinking vinegar authentic pabst street art subway tile craft beer single-origin

02.

Move Intentionally Fast

Synth ethical biodiesel poutine. Bitters beard salvia lo-fi. Palo santo literally plaid edison, pitchfork drinking vinegar authentic pabst street art subway tile craft beer single-origin

03.

Lead By Serving Others

Synth ethical biodiesel poutine. Bitters beard salvia lo-fi. Palo santo literally plaid edison, pitchfork drinking vinegar authentic pabst street art subway tile craft beer single-origin

04.

Think Big

Synth ethical biodiesel poutine. Bitters beard salvia lo-fi. Palo santo literally plaid edison, pitchfork drinking vinegar authentic pabst street art subway tile craft beer single-origin

6 stycznia 2022 roku uzyskaliśmy certyfikat SUS 2.0, który pozwala na wpis do Bazy Usług Rozwojowych (BUR) Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). Dzięki temu możemy świadczyć usługi dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Wybierając nasze usługi szkoleniowe, zyskują Państwo możliwość ubiegania się o dofinansowanie z EFS poprzez BUR oraz pewność, że nasze usługi spełniają najwyższe standardy SUS 2.0, co potwierdzają liczne rekomendacje od zadowolonych klientów.

Standard SUS 2.0 koncentruje się na ciągłym doskonaleniu usług, efektach uczenia się, odpowiednim doborze kadry, zarządzaniu firmą oraz zorientowaniu na klienta, zapewniając wysoką jakość realizowanych usług.

Michael Westwood

CEO of Company

Jamila Aba

Customers Support

Mizuki Nakamoto

Sales